Ban yer miyim ?

    Konu Sahibi
Ban yer miyim ?
Misal ben x adlı eski bi üyeyim diyelim.Şuan o x adlı üyelik hesabını versem ban yer miyim ?
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
henrybenzema ?
 
Tepkiler: Nextman

achambo

Üye
Sanmam kullanıcı değişikliği yasak mı bir de nasıl anlıcaklar
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
niye söyleyip cesaretini göstermiyorsun
 

NEXUS

Üye
bence dene , en fazla süresiz ban yersin
 
Tepkiler: ogzhnoTr
Gece gece anlamadım. Kafa almıyor. Biraz detaylı anlatır mısın?
 
Tepkiler: .NeXuS.
Ben yeni açmıştım sonra baktım banlanmış ama şuan yazdığın hesap ban yemez.
 

Nextman

Emekli Yönetici
Beğeni kasmak,Ceza almış üyeliği üstüne alınan üyelik ise,Forum kurallarının tümü veya bir kaçının ihlali durumunda hesaplar açılmaksızın kapanır.Bu durumu kontrol için gerekli mekanızmalarımız mevcut.

Bu konu açılmışken şunu belirteyim geneli itibariyle yerleşen kanı sürekli ban yermiyim olmamalı. Paylaşımcı,yardımsever saygı ve sevgi çerçevesini koruyan hiç bir kimse bırakın forumu günlük yaşantısında dahi başarılı bir kişiliktir şahsen nazarımda.

Bu nedenle ne yazık ki bazı arkadaşlar klavye başından hakaretler etmeyi, saygı ve sevgi çerçevesini hiçe saymayı üstünlük olarak görmektedirler.

Keyifli Forumlar
 
Tepkiler: MaxipmaN, The Shadow, .NeXuS. ve 4 diğerleri

SHS

Üye
kimsiniz?
 

achambo

Üye
Kendinden bahsediyosun sandım abi 2. Paragrafta @Nextman
 
Tepkiler: sLeepLe ve Nextman
    Konu Sahibi
Sıkıntı yaşamamak için ben kimseyim.Hiçbiriyim ben
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
söyleyiver zamana bırakma çıkar zaten
 
    Konu Sahibi
Beni kimse bulamaz.O konuda sıkıntı yok.Ama artık geçmişe bi çizgi çektik.Artık bu kimlikteyim
 

Nextman

Emekli Yönetici
Beni kimse bulamaz.O konuda sıkıntı yok.Ama artık geçmişe bi çizgi çektik.Artık bu kimlikteyim
Bulunur, bulunabilir, bulunmuşta olabilir.Çizgiyi çekmeniz güzel umarım başarılı olursunuz sonra bir daha bulunamamak var işin ucunda
 
Tepkiler: Furkan Emekli