ban yedim sandim..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
ban yedim sandim..
Merhaba Tuba.Erva, Megaupload sitesinin kapatılma ve veritabanının silinmesi haberlerini size duyurmuştuk. Eğer megaupload dosya paylasım sitesi üzerinden dosya paylaşımı yaptıysanız,
konularınızı bularak geçersiz kalacak bu linkleri yenileriyle güncelleştirmenizi rica ederiz. Böylelikle üyelerimiz kırık linklerle karsılaşmamış olacaktır.Allah sizi kahretmeye emi..
 
    Konu Sahibi
mobil girdim ve saat sabaha karsi 5 de napm önüme düstü birden.
 
    Konu Sahibi
gectı anca geldım kendıme
 
    Konu Sahibi
uyku tutmadı yaaa sabah ezanında uyudumm mobıl bakayım dedım önüme düştü
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Merak etme benden başkasına banlatmam seni
 
Tepkiler: Tuba.Erva

SHS

Üye

banla alakasını anlamadım
 
Tepkiler: Tuba.Erva
    Konu Sahibi


banla alakasını anlamadım


yaa mobildim normalde böyle duyurular üst kısımda cıkıyor ya pcde
ben telefondan baktıgım ıcın tüm ekranı kapladı duyuru
siteden uyarı alınca da öyle olmustu uyarı gelıyodu ban yedınız dıye ordan bılıyorum okumadan görünce yazıyı yne naptım ya dedım


----------Eklendi @ 16:55:41 ---------- Yazıldı @ 16:54:43 ----------



Büyük ihtimalle uyku sersemliği olduğu için oldu.



sabah ezanında uyudum dıyorum
hıc uyumadımkı uyku sersemi olayım ah ah
 
Tepkiler: SHS

Revengeful

Emekli Yönetici
Tuba gariplik mıknatısı zaten. Enterasan herşeyi kendisine çekiyor.
 
Tepkiler: spy ghost
hehe

----------Eklendi @ 20:01:38 ---------- Yazıldı @ 20:01:19 ----------

 
Tepkiler: Tuba.Erva

DiaBLoS

Admin
Çok mu korktun ?... Kalp atışların ne durumdaydı?
 
Tepkiler: Tuba.Erva

Türe

Üye
 
Tepkiler: Tuba.Erva
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...