Ban açıldı...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

SHS

Üye
Ben bakıyom arada ama üstüme alınmadım
 
Tepkiler: Dede

Nextman

Emekli Yönetici
Haddini bilsin. Bana bulaşmasın. Senin sayende kurtuldu elimden @Nextman

Bak sessizce geldim takılıyorum. Hemen konu açılmış. Sayende konu uzamadan kapandı
Burda ol ya da olma ya da burada olan yada olmayan kim olursa olsun biz yöneticiler haklarını savunuruz.

Kimse kimseyi yargılayacak konumda değildir. Bizler de forum yöneticileri olarak düzeni sağlamakla görevliyiz.

Herkes kurallara uymak zorunda


Saygılarımla
 
Tepkiler: Dede ve Silinen Üye 988579

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi
Başka bir konu da görüşeceğiz @Nextman umarım dersine çalışmışsındır
 

Nextman

Emekli Yönetici
Herkes yaşını haddini bu forumda bilsin konuşmalarıma dikkat ettiğim gibi herkeste dikkat etsin. Artık sabır taşıyor

Biz ne ders alırız ne de ders veririz. Bizim yeri gelirse suskunluğumuz yeter
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...