dün badırmadaydım murat kardeş bak buluşurduk okey oynardık ama acemıyım ne güzel olurdu
kımse balkesir bandırma bolgesi yapmayacak herjalde ben susurlukayım ve kasımın 27 de bandırmadayım eger muhabbet kurmak isteyen arkadaşlar varsa buluşuruz
en iyisi bu konu kaptılmalı ve havalar tam ısındıgında adam gibi bir buluşma ypmalı istanbul , izmir buluşmalrından daha güzel olsun konu sahibi bence kilitle hayrı yok .sonuçta yok