Planlanan Buluşmalar Balıkesir buluşması??

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Josan

Üye
Hop xD Bnde varım
 

akif1001

Üye
bed-nde varım hata burdakı bı arkdaş dha var etti 2 kişi

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar egerki düzenlencekse konu sahıbı bişeyler yapılsın bayramdan sonra çok iyi olur halı saha falan iyi olur
 

ysf40

Üye
ben balıkesirden yusuf sigorta hastanesi karşısında kaya rczanesinde çalışıyorum işiniz o taraflara düşerse hem tanışır hem konuşuruz çay kahve bol
 
bayram tatilinde bandırmada bi etkinlik yapalım ya olmamı köye getirmeyin beni şimdi bandırmada olsun buluşma
 

akif1001

Üye
dün badırmadaydım murat kardeş bak buluşurduk okey oynardık ama acemıyım ne güzel olurdu
kımse balkesir bandırma bolgesi yapmayacak herjalde ben susurlukayım ve kasımın 27 de bandırmadayım eger muhabbet kurmak isteyen arkadaşlar varsa buluşuruz
 
ben konyada olucam o tarihlerde
 

akif1001

Üye
olsun başka zaman kısmet olursa
 

akif1001

Üye
Furkan kardeş ben susurluktayım yanı göbelde buluşmak istersen musait bir zamanda buluşurz
 
Olabilir dostum müsait bir zamana denk gelirse gzl olur.

--------------- Ekleme ---------------

Bnm profile yazarsan daha hızlı cevap verebilirim
 

akif1001

Üye
yazcam da 50 msj olması gerekiyomuş
 

CoDeYs

Üye
şöyle güzel bir balikesir buluşması yapamadık yahu konu sahibi uçmuş
 
    Konu Sahibi
iş ve okul nedeniyle son zamanlarda pek giremedim siteye ama şimdi yeniden aktifim ne zaman isterseniz buluşuruz arkadaşlar.
 
balıkesirliyim ama kocaelide yaşıyorum orda olsam muhakkak gelirdim .
 
balıkesir altınoluk tayım çarşıya yakınım olanlarla tanışabiliriz.
 

CoDeYs

Üye
en iyisi bu konu kaptılmalı ve havalar tam ısındıgında adam gibi bir buluşma ypmalı istanbul , izmir buluşmalrından daha güzel olsun konu sahibi bence kilitle hayrı yok .sonuçta yok

--------------- Ekleme ---------------

2 yılı olcak yazan yazdı gitti yanı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...