Neagf
Üye
O daha iyi ışte ben direk küfür ettim
Benim derdimi anlamiyorsunuz
ben gene kaçırmışım bişiler neyse mübarek ramazan kalp kırmayın
Ektiğini biçersin.
Saygısızlığınız had safhada. Önce kendinizde arayın bakalım.
Gozunu seveyim abi sen onlarin yaptigini yapma bi durduk yere selam vrdik diye maskaralari oldum
Çok şey kaçırdın. Belki konuyu bilsen belki bize hak verirsin
Keşke herkes senin gibi olsa be kardeşim.
Teşekkürler Furkan'ım
Sende nacizane birisin
büyük tartışma çıkmadan konu kilitlendi beyler
Abi olayi anlataym sana haluk kardesimiz birine mesaj atiyor attigi kiside halugun 13 yasinda oldugunu ogrenince onu rencide etmek icin konu aciyor sonra biz hakli olarak haluk kardesimizi savunurken bir grup gelip gereksizler bolumunu batirdiniz diyor konuyla tamamen alakasiz seyler yaziyorlar sonra da konuyu trollluyorlar.
Anladım Kardeşim, sağ olasın.
Lâkin Haluk'a ait gördüğüm mesajların birçoğunda saygısızlık mevcut.
Sizleri bilemem.
Battal arkadaşımızın da yaş nedeni ile dalga geçip gruplaşmaya sebebiyet vereceğine pek inanmak istemiyorum.
Umarım öyle değildir.
O senin güzelliğin
- - - Eklendi - - -
Evet ben söyledim.
mutlu oldum şimdi
umarım hep mutlu olursun üstad
Ne oldu burda özet geçsin biriniz
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?