Bakarmısınız

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Haluk.

Üye
    Konu Sahibi
Benim derdimi anlamiyorsunuz
 

-efşan

Üye
Ektiğini biçersin.
Saygısızlığınız had safhada. Önce kendinizde arayın bakalım.
 
Tepkiler: MrTech ve MaxiHan
Tartışmayı bile saygılı yapamıyoruz. Sonra birbirimizden saygı bekliyoruz.
 

Neagf

Üye
Ektiğini biçersin.
Saygısızlığınız had safhada. Önce kendinizde arayın bakalım.

Abi olayi anlataym sana haluk kardesimiz birine mesaj atiyor attigi kiside halugun 13 yasinda oldugunu ogrenince onu rencide etmek icin konu aciyor sonra biz hakli olarak haluk kardesimizi savunurken bir grup gelip gereksizler bolumunu batirdiniz diyor konuyla tamamen alakasiz seyler yaziyorlar sonra da konuyu trollluyorlar.
 
Tepkiler: Haluk.

ismail

Üye



- - - Eklendi - - -



Gozunu seveyim abi sen onlarin yaptigini yapma bi durduk yere selam vrdik diye maskaralari oldum

Hiç bişi bilmiyorum yorum yapmicam Umarım düzelir aranız


- - - Eklendi - - -

Çok şey kaçırdın. Belki konuyu bilsen belki bize hak verirsin

Demin dediğim gibi siz kimsiniz bilmiyom 2 grup var belli ama çözemedim


- - - Eklendi - - -



Keşke herkes senin gibi olsa be kardeşim.

Teşekkürler Furkan'ım
Sende nacizane birisin
 
büyük tartışma çıkmadan konu kilitlendi beyler
 

-efşan

Üye

Anladım Kardeşim, sağ olasın.
Lâkin Haluk'a ait gördüğüm mesajların birçoğunda saygısızlık mevcut.
Sizleri bilemem.
Battal arkadaşımızın da yaş nedeni ile dalga geçip gruplaşmaya sebebiyet vereceğine pek inanmak istemiyorum.
Umarım öyle değildir.
 
Tepkiler: MrTech

O zaten gruplaşmadı kerim arkadaşımız geldi siz gereksizleri bitirdiniz dağıttıniz diyor. Tartışma böyle başladı
 

Haluk.

Üye
    Konu Sahibi
Kusura.bakmayim.saygisizlastim ama sabrim tasmisti
 

Invoke

Üye
Bir işsiz olarak bu ve başlangıcı olup kilitlenen bir de devamı olan konuyu okudum epey uzunlardı

Arkadaş, boşverin, adam sizinle muhabbet etmek zorunda mı? Almıyorsa seni arasına almasın niye irdeleyip duruyorsun, girip de nolacak? Hem nasıl giricen bu şekilde? Sürekli araya girmeye çalışıyorsun daha çoğusu seni tanımadan sonra böyle oluyor işte, dün kaydoldun adamlarla onların aralarındaki muhabbeti yaşamak istiyorsun, yani belki de ileri de olur da atıyorum okulda yeni bir sınıfa geçtin orada iki arkadaş var çocukluktan arkadaşlar sen gittiğinde seninle de arkadaş olurlar da seni diğeriyle bir tutar zaman içinde tutabilir tabi de, direk olur mu böyle bir şey? uzun lafın kısası boşverin...


- - - Eklendi - - -

Ayrıca diğer konuda burada gereksiz konular olur diyen vatandaş haklı bence, ama bu vatandaşında canını sıkmışsınız nereye açsaydı konusunu? Neyse uzatmanın anlamı yok bence.
 

MrTech

Üye
Ne ekerseniz onu bicersiniz..
 
Ne oldu burda özet geçsin biriniz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...