Oğuzhan
Üye
Onlar çok kalbimi kırdı.
sacmalama
Onlar çok kalbimi kırdı.
Kac tane kalbin var?
Anlatim Bozuklugu Team is basinda.
3 kişinin şeyi yüzünden forumu mu bırakacaksın.
herkes gereğini yaparsa kimse kimseyi kırmaz da üzmez de. Bundan emin olun
O 3 kisi yuzunden kimse takmiyacak bizi
Unutulur gider bunlar. Hem zaten şu anda gereksizlerde online olanlar az kişiler. Forumun çoğu bu muhabeti bilmeyecek
Ben naptım?
Zaten ben ban yiycem sinirime hakim olamadim ama en dogrusunu yaptin emin ol
Zaten ben ban yiycem sinirime hakim olamadim ama en dogrusunu yaptin emin ol
Abi sabir kalmadi ayak uydurmak istedikce disladilar bu arada uzuldum ban yiyecek olmana
Her dediğimi yaptın olarak algılama. Genel konuşuyorum. Bir derdim olsa pm atarım bireysel konuşurum
Yok daha ilk olduğu için uyarı alırsın ben 2 kere küfürlü konuştum uyarı aldım sadece
Genel konusalan uzerinden herkes ne anlarsa onu yapar kardeşim ben nereden bileyim
Kufur degil ustu kapali bi sekilde soyledim
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?