Bakarmısınız

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Türe

Üye
herkes gereğini yaparsa kimse kimseyi kırmaz da üzmez de. Bundan emin olun
 

Neagf

Üye
Zaten ben ban yiycem sinirime hakim olamadim ama en dogrusunu yaptin emin ol
 

Türe

Üye
Genel konusalan uzerinden herkes ne anlarsa onu yapar kardeşim ben nereden bileyim
 
Tepkiler: MrTech
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...