Bahriyeli ___kaptan___ 'dan herkese Selam

    Konu Sahibi
Bahriyeli ___kaptan___ 'dan herkese Selam
Herkese selam olsun arkadaşlar, uzun bir aradan sonra yine buralardayım şöyle bir göz gezdirdim foruma yeni arkadaşlarımız var hepsi hoş gelmişler özlemişim forumu yaa
 
Tepkiler: achambo ve .caner.

Buğra

Admin
vay kaptan hoş geldin özlettin kendini
 

messevim

Üye
ve aleyküm selam bahriyeli..
 
    Konu Sahibi
hoşgeldin kaptan askerlik nasıl gidiyor

hoş bulduk kardeşim, nasıl mı süper vallahi zaten ben askerlik vs yapmıyorum yaa tatil köyünde askeri birliğin içinde resepsiyon görevlisi olarak görev yapıyorum sabahtan akşama kadar oturuyorum bazen koşturuyorum iyi yani üst devrelerden başka sıkıntımız yok çok şükür

- - - Eklendi - - -

vay kaptan hoş geldin özlettin kendini

özlettim dimi ama şafak atıyor sıkıntı yok çarşılarda buralarda olurum
 

Sevindim senin adına
 
Pek tanimiyorum ama hos geldiniz Benim kuzenim de ilk once Garipca sonra Ankara'da bahriyeli olarak gorev yapti.O da sizin gibi otel-pasaj gibi biyerde calisiyordu Ama cok rahatdi diyor
 
_kaptan_ abi hoşgeldin özlettin kendini telekineziye devam mı abi? eğer devam edersen magnetokinezi konusu bekliyorum senden iyi forumlar
 

-efşan

Üye
Bahriyeli olarak mı yapıyorsun askerliğini kardeşim?