BADA 2 Theme Designer 2 PLATFORMDA 16:00 03/11/2011

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Skaptan

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
BADA 2 Theme Designer 2 PLATFORMDA 16:00 03/11/2011
MERHABA ARKADAŞLAR BUĞÜN SAAT 16:00 İTİ BARİ İLE BADA 2 TEMA DESİNGER PLATFORMA GİRMİŞTİR
KASIM 15 GİBİ YADA 20 Sİ GİBİ BADA 2 BİZLERLE ARTIK BU İŞİ DAHA FAZLA UZATMAYACAKLAR


Flash Uzantılı Tema Desteği
Bada 1 ve 2 ye Tema İçin Tam Destek
Wave 3 Desteklenenlere Eklendi
























 
kasım başı diyordunuz şimdi 20 mi oldu,daha cok bekleriz gibime geliyor
 

Skaptan

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
kasım başı diyordunuz şimdi 20 mi oldu,daha cok bekleriz gibime geliyor

yok arkadaşım kasım başı demedik hatırladıgım kadarıyla kasım demiştik sadece

ama kesin merak etme cok güzel gelecek hemde
 
yok arkadaşım kasım başı demedik hatırladıgım kadarıyla kasım demiştik sadece

ama kesin merak etme cok güzel gelecek hemde

Siz değiLde;
Forumda boyLe kendını birşey sanan tipLer ekimin başı demıstı
Sonra ekım ortasi oLdu
Sonra ekım sonu oLdu
Sonra kasımın ıLk haftası dediLer
Sonra....
Kasımın ortası oLdugunda geLmezse 2.0 yorumumu duzeLtirim
Yazdigim gibi cok '' Sonra '' Var
 

Skaptan

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi


ya bakma yazanlarda zaten bir yerde görüpte yazıyor ben konularımı acarken gerçekten aynı zamanda bir cok sosyal paylaşım sitesi ve bir cok forum sitesinden araştırarak yapıyorum inşallah bu sefer dediğin olmaz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...