UpOneTR
Üye
-
Konu Sahibi
-
ne varmış logoda :/Logo hariç
Logo hariç kötü dedim
Kardeşim bence siteye canlılık ve estetik kat
mesela ne olmali nasil olmalıKardeşim bence siteye canlılık ve estetik kat
Nasılmı Arabadan anlarsan söyle deyim bi fabrika çıkısı e30 düşün
Bide estetik olmuş e30 resim atıyım
1.resim fabrika çıkışı
2.resim estetikli yani modifiyeli
Kardeşim ilk önce siteye renk getir siten soğuk renklerle olmasın
Kendi yorumum:/yorum yapın ya
İstersen arkaplan felan yapabilirim.
Ayrıca Logonuda yapabilirim.
Mesala bunu ben yaptım
he iki gün sonra kapansinKendi yorumum
Star tv ile flash tv örnek olarak verilebilir
Anlamadımhe iki gün sonra kapansin
yok ben almaym
her bilgisayarin farkli ekran çözünürlü varBoyutunu öğren söyle ben yaparım kardeşim
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?