AYTİ mobilden sevgilerle :D

UpOneTR

Üye
    Konu Sahibi
AYTİ mobilden sevgilerle :D
Site =
Facebook =
yorumlarınız bekliyorum
 
Son düzenleme:

esmeran3

Üye
Kardeşim bence siteye canlılık ve estetik kat
 

esmeran3

Üye
Nasılmı Arabadan anlarsan söyle deyim bi fabrika çıkısı e30 düşün
Bide estetik olmuş e30 resim atıyım
1.resim fabrika çıkışı
2.resim estetikli yani modifiyeli




 

UpOneTR

Üye
    Konu Sahibi
Nasılmı Arabadan anlarsan söyle deyim bi fabrika çıkısı e30 düşün
Bide estetik olmuş e30 resim atıyım
1.resim fabrika çıkışı
2.resim estetikli yani modifiyeli





iste boyle deyince olmuyo
mesela suan bence sote estetik ama sence değilmis
iste bende ortasini bulmak icin biseyler yapmam lazim bunun icin görüşünüzü merak ediyorum
 
Tepkiler: esmeran3

esmeran3

Üye
Kardeşim ilk önce siteye renk getir siten soğuk renklerle olmasın
 

UpOneTR

Üye
    Konu Sahibi
Kardeşim ilk önce siteye renk getir siten soğuk renklerle olmasın

hmmmm
düz bi renk atınca çok bos duruyo bunun icin bi arkaplan yapmak lazim nasil bisey olsa bi turlu karar veremedim bende mavi bi fon bulmustum
peki ondan baska ne olabilir
 

esmeran3

Üye
İstersen arkaplan felan yapabilirim.
Ayrıca Logonuda yapabilirim.
Mesala bunu ben yaptım
 

esmeran3

Üye
Boyutunu öğren söyle ben yaparım kardeşim
 

esmeran3

Üye
o zaman internetten bulduğun bi resmi yap