Ayran mı Kola mı?

Ayran mı Kola mı ???

  • Ayran

    Kullanılan: 17 53.1%
  • Kola

    Kullanılan: 15 46.9%

  • Kullanılan toplam oy
    32
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Ayran mı Kola mı?
sizin tercihiniz hangisinden yana acaba? ayran uyku yapan bı ıcecektır ama saglıktır kola ise zararlı bı ıcecektır ama super bı tadı vardır bu benım gorusum sızlerde oylarınızı kullanın kola mı ayran mı gorelım
 
    Konu Sahibi
vay be adamlar resmen bagımlılık yaptırmış.
 

Perfect!

Üye
kafein ihtiyacımı karşılıyom kötü bişey değil canlılar içinde kafeine ihtiyac duyan tek canlı insan onu kullanıyom
 
Buna benzer bir konu vardı sanki ? , ama tabiki tercihim ara sıra değişebiliyor o an ki isteğime bağlı ama genellikle ayran ..
 

emesut

Üye
Zehir tatlıdır.
Uyutur muyutur ama en sağlıksını ayran. Özellikle sigara içenler için.
Kefirde öneririm.
 
Zehir tatlıdır.
Uyutur muyutur ama en sağlıksını ayran. Özellikle sigara içenler için.
Kefirde öneririm.

bak iyi hatırlattın kefir'i çok severim bide su kefirix var ya .. Hem tadı güzel hemde sağlıklı

 

One907

Üye
Tadı tuzu yerinde ayran tabi ki kolayı bırakalı çok oldu
 
    Konu Sahibi
kefir guzel cok guzel ama yan etkileri biraz sıkıntı verio :d
 

Necmati

Üye
ben ayran abi hiçbirzaman vazgeçmem...
 

minoo

Üye
kolaaaaa
hesapladk 10 qün içnde kolaya 70 tl harcamışız tatilde
 

minoo

Üye
wallahi yaptık
canım çekti yahu içeym bari
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...