Aynaa ( Fıkra )..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

.eRCaN.

Üye
    Konu Sahibi
Aynaa ( Fıkra )..
Tarihte ilk kez Erzurum'a ayna gitmiş.
Adamın biri aynayı görüp eline almış.
Daha önce hiç kendini görmediği için ölen kardeşine benzetmiş karşısındakini.
Adam:- 'Ey gidi gardaşımm.. Seni bi daha görmek nasipte varmış'!
Aynayı eve götürüp sarılıp uyumuş kardeşine.
......Karısı bakmış adam bi şeye sarılıp uyuyor.
Aynaya bakmış bir kadın! 'Allah belaanı veree , bu garı da kim?
Bi boka da benzese' diyerek feryat figan evden çıkmış, muhtara gitmiş.
Kadın:- Mığdar, benim herif beni bu çirkin garıyla aldatir.'
Muhtar aynaya bakmış. Sonra düşünceli düşünceli:
- 'Yav bu garıdan çok gavata benziir... : )
 
Tepkiler: _SiyabeNd_, yalan_hayat, Samsun55'' ve 3 diğerleri

.eRCaN.

Üye
    Konu Sahibi
Rica ederim
 

Utku

Üye
haha komikmiş
 
süperrrr ya cok beqendm paylaşım için teşkr
 
Aynaya bakmış bir kadın! 'Allah belaanı veree , bu garı da kim?
Bi boka da benzese' diyerek feryat figan evden çıkmış, muhtara gitmiş.

Muhtar aynaya bakmış. Sonra düşünceli düşünceli:
- 'Yav bu garıdan çok gavata benziir... : )


 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...