aykutu sevenler iceri

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
aykutu sevenler iceri
slm. Ciddi omaktan biktiysaniz iste size bir konu. Aykutca mesaj yazma (sacmalamak serbest) (ilk mesaj benden gelsin.) S60v2 tellerin maximun 8gb hafiza karti var.ben bilgisayarda kullanilan 1.5 tab harici diski aparatla tele baglayip telin hafizasini 1500 gb cikarcam. Telefonuma bir zarari varmi. (program link istemek bayatladi. Tat vermiyor.)
 
bilgisayardaki rami telefona taksam telefon patlar mı ?
 
    Konu Sahibi
patlamadi,patlamadi
 
Hiç kimse Aykut gibi olamaz. Aykut reyiz bir numara. Hatta onun için fan grubu açmayı düşünüyorum
 

SHS

Üye
 

ogzhnoTr

Üye
Telefonumun ekranını laptobun ekranına gömersem laptobun ekranı tamamen dokunmatik olur telefonum windows7 olurmu ? Olursa laptobun ekranını söküp windows7 li tablet olarak kullanabilirmiyim ? Biliyorsunuz bu zamanda tablet almak zor.
 

ogzhnoTr

Üye
Laptobun ekranıda normal tabletlerden kat kat büyük. Bunu küçültmeyi nasıl başarabilirim. Kenarlarından katlarsam kırılırmı ?
 
    Konu Sahibi

yeni tablet pahali olur.iyi bir dusunce sacmalamalardan secmelere devam.

- - - Eklendi - - -

Laptobun ekranıda normal tabletlerden kat kat büyük. Bunu küçültmeyi nasıl başarabilirim. Kenarlarından katlarsam kırılırmı ?

buyuklugune kafayi takma seninki turk mali baska kimsede yok. Havan olur iste yanlis manlis katlarsin orjinal herzaman iyidir.
 
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...