- Durum
-
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Rahatladım aslında Teşekkür ederim Ahmet Abi Sizleri seviyorum ben
Aslında bence başka sorun var.Ben bu forum için fazla yaşlıyım galiba.Buradaki herkes bana abi diyor.Çoğu 20 yaş altı.Sakallarım da beyazlar var... Yolun yarısına geldim galiba
Aslında bence başka sorun var.Ben bu forum için fazla yaşlıyım galiba.Buradaki herkes bana abi diyor.Çoğu 20 yaş altı.Sakallarım da beyazlar var... Yolun yarısına geldim galiba
Deme öyle abim Yaşlı değilsin haksızlık etme kendine abim olsun
Yolun yarısı deme Allah uzun ömür versin..
Ben Gidiyorum iyi geceler
Aslında bence başka sorun var.Ben bu forum için fazla yaşlıyım galiba.Buradaki herkes bana abi diyor.Çoğu 20 yaş altı.Sakallarım da beyazlar var... Yolun yarısına geldim galiba
Daha çok gençsin abi merak etme Her forumda senin gibi her yönüyle iyi insanlar olunca forumun sırtı yere gelmez
İyi geceler Fatoş abla
Cümleten hayırlı geceler.Bende yatmaya gidiyorum.
- - - Eklendi - - -
Oğlumun dediği gibi "komocan eptim sizi"
- - - Eklendi - - -
Oğlum Ramiz'de köfte yerken
- - - Eklendi - - -
Alışveriş yapmayı sever
Cümleten hayırlı geceler.Bende yatmaya gidiyorum.
- - - Eklendi - - -
Oğlumun dediği gibi "komocan eptim sizi"
- - - Eklendi - - -
Oğlum Ramiz'de köfte yerken
- - - Eklendi - - -
Alışveriş yapmayı sever
Çok tatlı maşallah abi
Cümleten hayırlı geceler.Bende yatmaya gidiyorum.
- - - Eklendi - - -
Oğlumun dediği gibi "komocan eptim sizi"
- - - Eklendi - - -
Oğlum Ramiz'de köfte yerken
- - - Eklendi - - -
Alışveriş yapmayı sever
Ayy Abimm Çok Tatlı Allah Bağışlasın Yerim Ramizi Abi Nişanlansak mı Ramiz İle
Allah Uzun Ömür Versin Çok Şeker yahu
ellerine sağlık çok güzel
ellerine sağlık çok güzel
Teşekkür Ederim Ne Demek ege
Fatoş.. Canım bu arada bu oğlumun adı Kayra."Ramiz'de köfte yerken" derken buraların meşhur köftecilerinden birisi Köfteci Ramiz var onu kastetmiştim
Fatoş.. Canım bu arada bu oğlumun adı Kayra."Ramiz'de köfte yerken" derken buraların meşhur köftecilerinden birisi Köfteci Ramiz var onu kastetmiştim
Kayramı Hmm Abim utandım Şimdi Vallahi Ne Bileyim Kayra , Allah Bağışlasın Yerime Öpersin
- Durum
-
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...