Avrupadan Telefon Getirme

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Avrupadan Telefon Getirme
Arkadaşlar ben ABD'den iPhone 5 getirtecektim fakat hala simkilitsiz cihazlar satışa sunulmamış. Avrupada da fiyatlar bana baya uçuk geliyo ABD'ye göre, Avrupa'dan alana kadar Türkiye'de resmi olarak çıkmasını beklesem daha iyi diye düşünüyorum ya da ABD'de simkilitsiz ne zaman çıkar hala net bi bilgi yok mu? ABD için 14 Aralık'a kadar vaktim var sonra ABD'den getirme şansım bitiyo. Ne yapmamı önerirsiniz? ve ne zaman ABD'de çıkar sizce simkilitsiz
 
14 Aralığa kadar çıkacağını sanmam hatta hiç çıkmayacak çünkü Apple çok sinirlendi bence Galaxy S3 almalısın..
 
    Konu Sahibi
yapma ya neden sinirlendi ki :S
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...