Avkon2 by Strategıst

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

MaxipmaN

Üye
ben yaren dededinkini yapamadım bunu nereye atıcam ben
 
dostum modu yatmadan bir ise yapamaz PIL dosyası önce modu uygula diğer konudan
 
Tepkiler: MaxipmaN ve tempestshine

MaxipmaN

Üye
oldu bunu dendim oh be sonunda
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...