avea nokia 5800 xm

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

SeeMaLeN

Üye
    Konu Sahibi
avea nokia 5800 xm
arkadaşlar duyduğuma göre avea nın bu telefon ile ilgili bir kampanyası olacakmış ayrıntılı bilgisi olanınız varmı ??
 
maaalesef yok ama kampanya yaparsa ben hemen alırım faturalı hat kullanıyoz nede olsa
 

DSGNRY

Üye
arkadaşlar duyduğuma göre avea nın bu telefon ile ilgili bir kampanyası olacakmış ayrıntılı bilgisi olanınız varmı ??

hocam sen nereden duydun ki? duyan sensin ayrıntıları da sen ver de sevinsin almak isteyenler
 
evet varmış ama cok cüzi olmayacakmış ben nette dolaştım aveanın sitesindede dolaştım bi haber bulamadım.ama telefoncu tanıdıklara gittim tek tek..birinin haberi vardı..bende 5800 alıcam dedim nedir bu kampanya..var ole bişi bir kaç gune gececek dedi...ben biraz aceleci davrandım.calışıyorum tetildeyim gitcem diyerek..sansa ankaraya abisi gitmiş. aradı onu kampanya basladı falan bişiler dedi...ben tamam iii fiyatı neymiş tellefonun dedim. fiyat vermedi. ama fazla düşmemiş dedi. 4** tl küsürlere inmişmi dedim yok dedi..ii tamam deyip cıktım..dahada arastırmadım..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...