Avea Msn Sorunu :(

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ddogukan

Üye
    Konu Sahibi
Avea Msn Sorunu :(
Selam GSmobile kullanıyorum. 4.99'luk msn kampanyasından yararlanmak istiyorum. GPRS WAP ayarlarını almama ragmen network ayarlarınızı kontrol edin diyor yardım edebilcek varmı?
 
bence mesaj ile ayaralrı istemelisin
 

ddogukan

Üye
    Konu Sahibi
istedim kardeş hemde 5 defa ama yine aynı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...