Avea mı Vodafone mu ? :S

ByMobil

Üye
    Konu Sahibi
Avea mı Vodafone mu ? :S
Arkadaşlar malümunuz kazıkçı turkcellden artık gına geldi hele her ay kontör fiyatlarına 0,50-1,5YTL arası zam yapıyor. Ben avea nın mı vodafone un mu daha iyi çektiğini biLmiyorum daha önce kullandım avea ancak pek hatırlamıyorum doğrusu. Avea da kontör sorma vs. için arama yapıyoduk vodafone da da bu var mı ? yoksa turkcell gibi mi kalan kontör geliyomu konuşmadan vs. sonra ? hangisini tavsiye edersiniz ? [TURKCELL HARİÇ]
 
Ben aydında oturuyorum arkadaş telefonu nereye koyacağını bilemiyor,çekmiyo çünki avea lıların sorunuda bu zaten ,vodafone iyidir çekimde, ama kampayaya gelince avea sms ve 10 dk 2 kontörle arayı açar, seçim senin
 
Avea oturduğun yere bağlı
Vodafone bazen kesinti yapıyor kendiliğinde özellikle cepsaat
 

ByMobil

Üye
    Konu Sahibi
kar olarak vodafone ancak vodafone kampanya yapmıyor hiç tarifeleri ucuz bir de dünya çapında ismi var bedava tv izliyebiliyormuyuz eskisi gibi ? yoksa bedava açığını kapattılarmı?
 
vodafone al bnc adını duyurmuş ünlü olmuşlar adamlar,işini biliyolar adamlar
 
Arkadaşım ben sana direk AVEA çok karlı dicem çünkü yaklaşık 1,5 senedir avea cepöğrenci tarifesini kullanıyorum, 10 dk. sı 2 kontör ayrıca 250 kontör yüklersen bedava her yöne 150 sms geliyor birde her yüklemende hepkazandan 10 kontör hediye, smslerde 1 kontör bundan iyisi varmı?
 
Bence vodafone çünkü yapmış oldugu kampanyalar daha sağlam,örneğin aveada 10 dakikası 2 kontör yani 10 dakika konuşmasanda 2 kontör,ama vodafone da 5 dakikası bir kontör hiç yoktan 5 dakıkadan az konuşursan 1 kontör karın oluyor vevodafone dünyanın en büyük gsm op. arasında yer alıyor,firma ülkemize yeni girdi,tabii ki hemen bir atak beklenemez ama bildiğim kadarıyla şu anda tüm ülke çapında çok büyük yatırımları var
 

cihatt26

Üye
vodafone al dderim,tecrübeleri var.
 

elmyra

Üye
wallla avea işin cacığını cıkardı bir cep öğrenci tarifesi var sürekli değişiyor bence en iyisi vadofone
 
tabikide avea 3 yıldır kullanıyorum çok memnunum
 

ByMobil

Üye
    Konu Sahibi
benim aveada tek sevmediğim şey konuşma sms lerden sonra kontör bilgisinin tcell gibi otomatik gelmemesi vodafoneda geliyormu gelmiyormu ona göre karar vericem. bu hat konularını hiç sevmiyorum hepsini kullandım ama şimdi durumları nasıl merak ediyorum
 

Newwave

Üye
Kontör ücretli bu ara daha hızlı artmaya başladı faturalı hatlardan aldıkları vergileri kontörlü hatlardan alamıyorlar buda kontör fiyatının daha yüksek olmasını sağlıyor bence.