avea kontorümü yürüttü

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

erfc20

Üye
    Konu Sahibi
avea kontorümü yürüttü
bugün aksam saatlerinde bir arkadasımı arayayım derken kontorünüz bitmistir diyen bi telesekreterle karsılastım neden kontorlerim gitti nasıl ögrenebilirim ne yapmalıyım bu arada fazla kontor yoktu neyseki
 
avea 500 ara hattı kapatcam de 50 kontor hediye verirler hat senin ustune ise
 

erfc20

Üye
    Konu Sahibi
valla kuzenim almıstı hattı üstüme alabilirmiyim peki
 
30 lira ücreti var sanırsam:
kuzenine söle o arasınn
 

erfc20

Üye
    Konu Sahibi
tamam anlasıldı

--------------- Ekleme ---------------

500ü arayınca kaç kontor gidiodu
 
30 lira ücreti var sanırsam:
kuzenine söle o arasınn

3 ekim 2006 tarihinden önce aktive edilmiş avea hatlarınızı, kimin adına kayıtlı olursa olsun sadece 3 lira karşılığında üzerinize devir alabilirsiniz.
hemde eski hat sahibine hiç gerek kalmadan.
sadece simkart seri numarası ve kimlik fotokopisini bayiye vermeniz yeterli
uygulama yeni başladı.
 
teşekkürler bilgilendirmen için...
 

morfrap

Üye
Üzerine alabilen var mı?
 

hamdi38

Üye
ben 500 ü aradım 10 saniyede 3 kontörüm gitti
 
Ben numaramı turkcelden fenercell gectım 2 ay olmadı gelen 300 dk heryone kontnrum vardı ıslem yapmak ıcın turkcel musterı hızmetlerı aradım hattımdan 47 normal kontorum gıttı ben de fenercel musterı hızmelerı aradım 444 baslayan numaralar ozel servıs oldugunu soyle 3 kontorum de ordan gıttı bana dıyor sozlemede yazıyor dedı ama ben gecıs yapınca bana hıc bır belge vermedı forumda paylasmak ıstedım
 
Yasal hakkımı armak ıstıyorum forumda bılgısi olan arkadaslardan destek beklıyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...