CABBAR
Üye
Etmiş kadar oldun eyvallah Fatoşyok Seninle İlgiliHerhalde Bu güzel yorumlardan dolayı İltifat edecektim
Etmiş kadar oldun eyvallah FatoşTeşekkürler efendim
Rica Ederim Efemmm
Çok Kibarsınn
hmm Ne Güzel İlk olmak GüzeldirBana kibar olduğumu söyleyen ilk kişisin
Genelde;
-odun
-kaba... gibi iltifatlarda bulunurdu arkadaşlarım
Fatoş ne diyeceğimi bilmiyorum Allah razı olsun böyle tanınmak güzelhmm Ne Güzel İlk olmak GüzeldirBende pek naziksin diye yorumlar yapmam pek
arkadaşların anlamıyor kibarlıktan demekki
Bilmukabbele AykutFatoş ne diyeceğimi bilmiyorum Allah razı olsun böyle tanınmak güzel
Forumda hepimiz birbirimizin aynasıyız, ben öyle düşünüyorum.
Bilmukabbele AykutÖyle tanınıyorsun Bilesinn
İş mi
Fatoş hatıladığım kadarı ile işe başlamıştın. Nasıl gidiyor? Sanırım kreş ya da ana okulu gibi bir yerdi
Ne Oldu dede
Welcome dostoooom
Kro yanım hortladı daNe Oldu dede
İyiyim adamım kamooonWelcome dostoooomDedeeee ne haber nasılsın?
İçimdeki canavar oHortladı mıHep canlı olmasın o
Bana kibar olduğumu söyleyen ilk kişisin
Genelde;
-odun
-kaba... gibi iltifatlarda bulunurdu arkadaşlarım
:kafaatansimiley:odun abi nasılsın
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?