avatarım nasıl ?

FatoŞ

Üye
    Konu Sahibi
Bana kibar olduğumu söyleyen ilk kişisin
Genelde;
-odun
-kaba... gibi iltifatlarda bulunurdu arkadaşlarım
hmm Ne Güzel İlk olmak Güzeldir Bende pek naziksin diye yorumlar yapmam pek
arkadaşların anlamıyor kibarlıktan demekki
 
Tepkiler: -Akıncı ve CABBAR

CABBAR

Üye
hmm Ne Güzel İlk olmak Güzeldir Bende pek naziksin diye yorumlar yapmam pek
arkadaşların anlamıyor kibarlıktan demekki
Fatoş ne diyeceğimi bilmiyorum Allah razı olsun böyle tanınmak güzel
Forumda hepimiz birbirimizin aynasıyız, ben öyle düşünüyorum.
 
Tepkiler: -Akıncı ve FatoŞ

FatoŞ

Üye
    Konu Sahibi
Fatoş ne diyeceğimi bilmiyorum Allah razı olsun böyle tanınmak güzel
Forumda hepimiz birbirimizin aynasıyız, ben öyle düşünüyorum.
Bilmukabbele Aykut Öyle tanınıyorsun Bilesinn
 
Tepkiler: -Akıncı ve CABBAR

KayraBey

Üye
 
Tepkiler: -Akıncı, CABBAR ve FatoŞ

Akıncı

Üye
yaprak güzeli
 
Tepkiler: CABBAR