Avatar Yarışması

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

gknky

Üye
    Konu Sahibi
Avatar Yarışması
arkadaşlar uzun bi süredir (yaklaşık 4 ay) yarışma yapmıoduk üyeler arasında
bence en güzel avatar yarışması yapalım yeniden . ... .

varmısınız???
 
bence ii olur yine mobiloyunun puanlaması guzeldi yine aynı yontemle falan olur yani

ben varım
 

D3N1Z

Üye
yapalım ama ben bu avatar ile katılmam yapınca bı guzellık yaparım
 

Haberci

Üye
O zaman biriniz başlatsın bakalım kimin avatarı daha sempatik vs seçilecek
 

gknky

Üye
    Konu Sahibi
bu konuda tecrübeli olan mobiloyun arkadaşımızla görüştüm . ... .

en kısa zamanda organizasyonu yapacak

katılımcılar yazsın buraya şimdiden
 

irun

Üye
yarışmaya ne gerek var, ben foruma katıldığımdan beri, en güzel avatar belli
 

gknky

Üye
    Konu Sahibi
kimse yoğurdum eşki demez ki . ... .
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...