Avatar Istiyorum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

osmanlıca eee 8 yaşındam beri osmanlıca, arapça, kuran üzerine dersler alıyorum. Tam 3senedir her hangi bi çalışma yapmadım abi. Yani okuma, konuşma, anlama yönüm şu an yarı ya indi. Kelime haznem düştü biraz. Ama şu üniye bi gireyim tüm hızımla derslere devam.

Not: kurankursunda kuran öğrenince diğerlerine ilgi alanı olarak devam ettim. Kendi başıma öğrendim
 
Tepkiler: AHMED...

AHMED...

Üye
maşallah kardeşim Kuran i sakin ihmal etme
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...