Aurelio'nun nüfus cüzdanı!

    Konu Sahibi
Aurelio'nun nüfus cüzdanı!


:
 

ua_yako

Üye
gerçkekten çok ho$
insaLLah gs $haMpioN oLur:
 
    Konu Sahibi
İşlemlerin hepsini Fenerbahçe Spor Kulübü yapmış.
Nerden mi anladım?
Baksanıza Aurelio'nun fotoğrafına... :
 

Fatihyet

Üye
ooo memooooo türk olarak oynayacak deilmi?
 
    Konu Sahibi
Kaynak: Fenerbahçe.Org
 

hidayet

Üye
mehmet çok klasik bir isim olmuş başka isimmi yoktu her tarafta mehmetler kaynıyo zaten :
 
    Konu Sahibi
Kaç taneydi? 10 milyon Mehmet varmış Türkiye'de... Bu da 10 milyon 1. :
 

seyfofen

Üye
mehmed peyganberimiz muhammedden sav den gelir .
mehmet inşallah müslüman da olur...
 

Caine

Üye
adını zaten mehmet istememiş. en başta marco istemiş ama nufüs idaresi kabul etmemiş, çünkü isim içinde c harfi var diye. yani marco marko meselesi yüzünden marcoya en yakın isim olan mehmeti seçmiş yakışmış yakışmasına ama keşke şu formalı fotosunu koymasaydı yaw : gidip takım elbise falan giyseydi : 2:
 
    Konu Sahibi
Caine' Alıntı:
yakışmış yakışmasına ama keşke şu formalı fotosunu koymasaydı yaw : gidip takım elbise falan giyseydi : 2:

Yarın öbürgün Galatasaray'a filan transfer olmak isterse sorun çıksın diye öyle giydirmişlerdir. :

 
süper oldu forma ile foto cekilmiş fenerbahce askı hehe
 

ua_yako

Üye
MondragoN da TurK oLuyomus !..
 
ua_yako' Alıntı:
MondragoN da TurK oLuyomus !..

oda olsun ama milli takımda oynayamaz o . Colombiyanın Yedek Kalecisi adamlarda kaleci bile yok bırakmazlar : milli takımda oynadıgı için oynama sansı yok ama aurelio girme sansı var güzel.. gsde fenere özenio ama onlarda yapsınlar bi yer acılcak
 
    Konu Sahibi
Niye Galatasaray Fener'e özensin? : Kanun çıkmış herkes yapabilir.
 
FanaTürk' Alıntı:
Niye Galatasaray Fener'e özensin? : Kanun çıkmış herkes yapabilir.

ilk fener yaptı l: neyse darısı bütün 5 yıldır oynayan fulbolculara Alexde türk olsaydı keske ama milli takımda oynasaydı manyak fayda olurdu... ama nerde brezilyada oynamas adam a:
 
    Konu Sahibi
Ona bakarsan da ilk Galatasaray kurulmuş; Fener de ondan özenip kurulmuş... :
 
FanaTürk' Alıntı:
Ona bakarsan da ilk Galatasaray kurulmuş; Fener de ondan özenip kurulmuş... :

özenmiş gsde bjkye ... bu konuda uzar nese kapatak... simdi fenerde bi yerli hakkı acıldı dimi ?