Atrix kullananlar bakabilir mi?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

TuRKGuCu

Üye
almasanda olur ekran sağlam öyle kolay çizilcek cinsten değil jelly bean rom çıktı yükleyemedim sen anlıyonmu bu işlerden
 
    Konu Sahibi
almasanda olur ekran sağlam öyle kolay çizilcek cinsten değil jelly bean rom çıktı yükleyemedim sen anlıyonmu bu işlerden

ben rom işlerine hiç bulaşmamayı tercih ederim.çünkü yanlış yaparsan cihaz garanti dışı kalıyor.ama root yapmakta bi sakınca yok bence
 

TuRKGuCu

Üye
valla bende ki de merak iste yoksa memnunum telden
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...