atrix - atrix2 - atrix4g nasıl anlaşılır

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
atrix - atrix2 - atrix4g nasıl anlaşılır
merhaba.motorola atrix lerle ilgili sorum olacak.yanılmıyorsam atrik , atrix2 ve atrix 4g var.bunları nasıl anlarız acaba hangisinin ne olduğunu.şimdiden teşekkür ederim​

 

TuRKGuCu

Üye
atrix 2 farklı da 4gnasıl anlaşılır bilmiyorm 2 nin şekli büyük biraaz daha
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...