Atom Rom ile ilgili sorun

    Konu Sahibi
Atom Rom ile ilgili sorun
Arkadaşlar bende Atom Rom var fakat Atom romun kendi menü simgesi kayboldu (üçgen şeklinde efektli olandan bahsediyorum) bunu nasıl geri getirebilirim?şimdiden teşekkürler.

 
    Konu Sahibi
Yardım edebilecek birisi yok mu???????
 
ekranın herhangi bir yerine basılı tut sonra çıkan pencerede Apex Eylemleri>Uygulama menüsü seç geri gelecektir.
 
    Konu Sahibi
Uygulama menüsüne tıkladığımda bu işarete döndürüyor ben eskisi gibi olmasını istiyorum ama

 
Anladığım kadarıyla tema değiştirmişiniz apex ayarlarından tema olarak varsayılan tema seçin
 

smh60

Üye
Bu sorun apexi güncelleyince oluyor o icona basılı tutup düzenleyebilirsiniz
 
    Konu Sahibi
Basılı tutunca da olmuyor eski ikonu getiremiyorum
 

smh60

Üye
O zaman o iconu burak hoca editlemistir sanırım romu bastan yükleyin ama apexi güncellemeyin