Atom bebekte son durum!

ben 1ay önce kardeşimin 5800 ına yükledim.hala çalışıyor kontör yağıyo resmen.kendi cihazıma indirdim çalışmıyor.
 
Rüyalarınıza Girecek Kadar Vahim Hale Geldi Demek

Ne Atom Bebekmiş Yaf
 
benim turkcelle hala hediyeler gelio çatır çatır kullanıom vodafonea gelmiyo
 
vodafone da niye hata var ya

- - - Eklendi - - -

hediyeler aynı gün içinde yarına devretmhyor demi
 

byjxsura

Üye
    Konu Sahibi
turkcel de atom bebek açılmıyor.acabilen var ya nasıl.s
 
konu üstte dursun beyler çok önemli bir konu girebililen var mı ?
 
An itibariyle denedim yok internet hatası veriyor sileyim
 
nokiayı arayanlar vardı açılacak deniyordu noldu ?
 

arslanla

Üye
20 haziranmış galiba. Yarını bekliyelim...
 

keys1903

Üye
ıse yarar bır bu vsrdı oda gıttı
 
ya gelsin ya da internet paketi alacam artık zaten oyunlar hep aynı sıktı artık telefonda birşey yapılmıyor
 
ewt oyuna girilmiyor doğrudur fakat ilginç olan bana halen hediyelerin gelmesi.
yaklaşık 1 haftadır oyuna giremiyorm ama hediyeler geliyr. bazen konusma gelmiyor ama mb ve sms geliyor.
buda bir umut oyun belki geri gelir diye düşünüyorum
 
bana da az önce konuşma geldi.yavaş yavaş arıza gideriliyor herhalde.
 

cyber

Üye
artık atom bebek bitti onlar operatörden kaynaklı gecikmeler
 

arslanla

Üye
evet galiba atom bebek bitti. Bugün de giremedim...