Atom bebekte son durum!

ameliyatta sanki biri yatıyo habire son durum diyorlar
 
2 dakika önce nokia yine aradı güncelleme var ne zaman bitecek dedim süresi belli değil dedi zaman zaman girmeye çalışın dedi
 
durumlar nasıl umutlu bi haber var mi
 
arkadaşlar benim turkcell hattıma oynamadığım halde 2 gündür hediyeler geliyor vodafone'uma gelmiyor dün kullandım hediyeleri
 
Beyler yüklenmeyin sistem zaten sıkıntılı birini fedai seçelim o ara sıra girsin baksın
 
1 hafta oldu hala açılacak

- - - Eklendi - - -

güncelleme bu kadar uzun sürmesi normal mi ? Bence saçma güncelleme dediğin profesyonel adama 1 saatlik iş. Şu nokia ile adam gibi konuşalım artık ya kapandı desin yada açsın artık
 

cyber

Üye
rüyamda açılıyodu bu atom bebek sonra buraya konu açacaktım rüyada olduğum farkına vardım
 
yeter artık yaa atom bebeğimiz gelecek yada Ben nokiaya ya atom bombası Yollayacağım
 

cyber

Üye
bence bu saatten sonra bişey beklemeyin