Atom bebekte son durum!

Ya bu kadar yorum yaptık ama bu atom bebe ne iş?
 
​güzel haber bu..adam gibi kullanalım bu sefer bari
 

25umit05

Üye
arkadaşlar ben 2 gündür oynayamiyorum ama daha demin yine geldi hediye
 
oynamadığım halde bana da bu sabah gelmişti hergün oynaya oynaya alışkanlık yaptı sistem galiba eğer böyle olacaksa hergün kendiliğinden gelecekse oyun açılmasına gerek yok
 
burada önemli olan şu atom bebek kapanıyor ve nokia nın haberi yok ..? böyle birşey olamaz ki.tamamen saçmalık böyle demeleri .herneyse inşallah açılır
 
bn telefona format atmıştım sonra tekrar giriş yapmaya çalıştığımda şifre yanlış hatası veriyodu.doğru olduğuna 100 %eminim buda düzelirmiki acep
 

byjxsura

Üye
    Konu Sahibi
yeni haber: hile yapılamayacak..
 
bu habere sevindim atom Bebeksiz OLMUYOR
 
son durum nedir açıldı mı ?
 

cyber

Üye
hayır kapalı hala
 

Metin MF

Üye
Kapanırsa kapansın, bende çalışmıyordu zaten
 

emreli01

Üye
hani beyler mail ler boşa mı gitti neden halen kapalı
 
beni maruz görün ama bu atom bebek nedir neye yarar bi tür oyun mu
 

byjxsura

Üye
    Konu Sahibi
beni maruz görün ama bu atom bebek nedir neye yarar bi tür oyun mu

estagfirullah bu atom bebegı oynayarak ödül olarak sms dk mb kazanabiliyorduk.



Beyler arıza gideriliyormuş sabreedin

- - - Eklendi - - -

acılınca haber verecegım sız takıpte olun