Atom Bebeğe neden girmiyor?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

byjxsura

Üye
    Konu Sahibi
Atom Bebeğe neden girmiyor?
kapatıldımı bu bebek yav
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
daha dün oynadım şuanda da ordan gelen internetle bağlanıyorum
 

thurq123

Üye
hayır atom bebek halen çalışıyor ve hediye vermeye devam ediyor
 
Bunun bir sınırı var mı yoksa her zaman hediye veriyor mu ?
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
hergün bir defa hediye veriyor.
 

byjxsura

Üye
    Konu Sahibi
peki arkadaslar ben atom bebeğe tklıyorum oyun acılmıyor neyapa blrim
 

Ns_Lion

Üye
ARKADAŞLAR ben atom bebek kullanıcı adımı unuttum nasıl geri alırım yahu ?

pm atın pls...
 
bence bu iş çok uzadı her gün 6-7 kişiye yapıyorum ben de arkler filan bu işin sonu hayır değiş bence
 

byjxsura

Üye
    Konu Sahibi
ben nokiayı atom bebek için bırakmıyorum,nokya bizi duymazki yav hiç kapanmasa manyak olur.
 
arkadaşlar bu konuları ulu orta açmayın nokıa duyarsa yandık gerçi bişey demeye hakkı yokki 10 dakika oynasan o puan yine yapılır oyuna girmiyorsa silin tekrar indirin bende öyle olmuştu açılmıyordu sildim tekrar oviden indirdim düzeldi sanırım sıkıntı yaşayan bir arkadaşımız var hata alan arkadaşlarda 3gyi acsınlar nasıl olsa beleş sonra oyuna girin bebeği hızlandırıp saati ileri alın sonra 5 kere yanın sonrada menü tuşuna basıp internete girin opera veya normal tarayıcıdan bir siteye bağlanın çünkü bağlantı gidiyor oyun oynadıgınızda bağlantı işareti cıktıgı zaman hani şu oklar var ya menü tuşuna basıp atom bebeğe girin zaten orda tebrikler falan filan yazacak skorunuzu gönderin skorunuz kaydedildi falan diyecek sonra çıkabilirsiniz saatiniz ayarlamayı unutmayın benim gibi okula bir saat geç gitmeyin atom bebek yüzünden bir de yaptığınızda paket gelir gelmez tekrar yapın ertesi gün gelsin geçen gün gece yaptım unutmuştum ertesi akşam 11'de geldi
 

byjxsura

Üye
    Konu Sahibi
dostum sen harikasın:d yalnız bazen gonder e tıkladğmda
bazen bağlantı hatası verıyor ama ertesı gun gelıyor(fakat bayağı geç) bunu duzeltebılırmıyız acab a
 
dostum sen harikasın:d yalnız bazen gonder e tıkladğmda
bazen bağlantı hatası verıyor ama ertesı gun gelıyor(fakat bayağı geç) bunu duzeltebılırmıyız acab a
tamam işte o hatayı almamak için oyunu arka plana al bir siteye gir bağlantı işareti gelsin sonra oyuna tekrar gel arkada çalışıyor olacak zaten ve skoru gönder yuvarlak birşey dönecek skorunuz kaydedildi diyecek
 

byjxsura

Üye
    Konu Sahibi
eyvallah sağol.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...