Tuba.Erva
Üye
-
Konu Sahibi
-
Hayırlı Olsun...
İnşallah bundan sonrada herşey yolunda gider senin için
canıım tekrarrrrrr Hayırlı olsunnnnn
cok saol herkesın gönlüne göre versın
senınde
inşallah
----------Eklendi @ 02:12:40 ---------- Yazıldı @ 02:12:20 ----------
tesekkürler
----------Eklendi @ 02:13:17 ---------- Yazıldı @ 02:12:40 ----------
avatarını yirim
saol canım benım
Hayırlı olsun
Hayrılı olsun abla Allah herşeyi gönlüne göre versin İnşAllah
Tuba çok sevindim, hayırlı uğurlu olsun.
Yeni görevinde başarılar diliyorum
Hayırlı oslun tuba, darısı diğer bekleyenlereEğer okulumu bitirirsem senin bulunduğun hastaneye gelirim psikolog olarak
hayırlı olsun
Allah hastanedekilere sabir versin, hayirli olsun bu arada
senin için sevindim.. herşey bundan sonrada istediğin gibi olsun
Allah tüm atama bekleyenlere sabır versin..
----------Eklendi @ 12:05:08 ---------- Yazıldı @ 12:04:40 ----------
hayırlı olsun
hayırlı olsun Tuba ablabu ülkenin Türk doktorlarına ihtiyacı var.
ben doktor deıl hemsıreyım
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?