Atandım mı desem =)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Atandım mı desem =)
Arkadaslar uzun zamandan berı bekledıgım bısey oldu
bu sürecte cok sabrettım hatta emın olmadan kımseye bısey demedım

forumdan ercana olunca derım derım dedım hep
ercan oldu

onun dısında nur'uma ılk mujdeyı verdım dün
sımdıde konusunu acıyorum

..

ıstedıgım oldu sağlık bakanlıgına yerlesmem bomba gıbı yapıldı
daha önce de bakanlıga baglı olan ama aile hekımlgne baglı calısan ben
en kısa sürede hastane gecıyorum inşallah

cok mutluyum sızınle de paylasmak ıstedım ıste



 
Tepkiler: tragedie, Mareşal, DiaBLoS ve 6 diğerleri
Hayırlı Olsun...
İnşallah bundan sonrada herşey yolunda gider senin için
 
Tepkiler: Tuba.Erva

Tuba

Üye
canıım tekrarrrrrr Hayırlı olsunnnnn
 
Tepkiler: Tuba.Erva
    Konu Sahibi
Hayırlı Olsun...
İnşallah bundan sonrada herşey yolunda gider senin için

cok saol herkesın gönlüne göre versın
senınde
inşallah


----------Eklendi @ 02:12:40 ---------- Yazıldı @ 02:12:20 ----------


tesekkürler


----------Eklendi @ 02:13:17 ---------- Yazıldı @ 02:12:40 ----------

canıım tekrarrrrrr Hayırlı olsunnnnn

avatarını yirim

saol canım benım
 
Tepkiler: Tuba

Tuba

Üye
:
 
Tepkiler: Tuba.Erva
Hayrılı olsun abla Allah herşeyi gönlüne göre versin İnşAllah
 
Tepkiler: Tuba.Erva

.eRCaN.

Üye
Tuba çok sevindim, hayırlı uğurlu olsun.

Yeni görevinde başarılar diliyorum
 
Tepkiler: Tuba.Erva
Hayırlı oslun tuba, darısı diğer bekleyenlere Eğer okulumu bitirirsem senin bulunduğun hastaneye gelirim psikolog olarak
 
Tepkiler: Tuba.Erva

Revengeful

Emekli Yönetici
Allah hastanedekilere sabir versin, hayirli olsun bu arada
 
Tepkiler: Tuba.Erva

SHS

Üye
senin için sevindim.. herşey bundan sonrada istediğin gibi olsun
Allah tüm atama bekleyenlere sabır versin..

----------Eklendi @ 12:05:08 ---------- Yazıldı @ 12:04:40 ----------

hayırlı olsun
 
Tepkiler: Tuba.Erva

zaza

Üye
hayırlı olsun
 
Tepkiler: Tuba.Erva
    Konu Sahibi
Hayrılı olsun abla Allah herşeyi gönlüne göre versin İnşAllah

cok saol baranım inşallah


----------Eklendi @ 14:37:11 ---------- Yazıldı @ 14:36:24 ----------

Tuba çok sevindim, hayırlı uğurlu olsun.

Yeni görevinde başarılar diliyorum

cok saol ercan
pek bır resmı konustun


----------Eklendi @ 14:37:56 ---------- Yazıldı @ 14:37:11 ----------

Hayırlı oslun tuba, darısı diğer bekleyenlere Eğer okulumu bitirirsem senin bulunduğun hastaneye gelirim psikolog olarak

cok saol yunus gel beklerım her türlü


----------Eklendi @ 14:38:15 ---------- Yazıldı @ 14:37:56 ----------


saol isa


----------Eklendi @ 14:38:57 ---------- Yazıldı @ 14:38:15 ----------

Allah hastanedekilere sabir versin, hayirli olsun bu arada

bırak yaa.sabır versınmıs

saol


----------Eklendi @ 14:39:22 ---------- Yazıldı @ 14:38:57 ----------

senin için sevindim.. herşey bundan sonrada istediğin gibi olsun
Allah tüm atama bekleyenlere sabır versin..

----------Eklendi @ 12:05:08 ---------- Yazıldı @ 12:04:40 ----------

hayırlı olsun

amin ınsallah cok saol
 
Tepkiler: .eRCaN.
hayırlı olsun Tuba abla bu ülkenin Türk doktorlarına ihtiyacı var.
 
Tepkiler: Tuba.Erva

Masha

Üye
Hayırlı olsun Ortağım.
Allah utandırmasın.
 
Tepkiler: Tuba.Erva

minoo

Üye
Yazdım ki bunu

Çok çok çok tebrk ederim cnm. Çok sevindim inan Hayırlı olsun btanem.
 
Tepkiler: Tuba.Erva
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...