Astro Ofw V2

Oğuzhan

Üye
daha dün hiç sıkılmadım çok zevkli diyordun
 
Çok ama çok teşekkür ederim kardeşim sağol.
 

bora0123

Üye
Uzun zamandır cfw/ofw yüklememiştim, qt sorunu hala çözülemedi mi? bunu yükledim şimdi ama hala qt yükleyemiyorum

qt dışında ofw gayet stabil ve hızlı
 
    Konu Sahibi
Uzun zamandır cfw/ofw yüklememiştim, qt sorunu hala çözülemedi mi? bunu yükledim şimdi ama hala qt yükleyemiyorum

qt dışında ofw gayet stabil ve hızlı

güncelleme getirmeyi planlıyorum qt modu h*ck moduyla olmuyor herhalde :P 2 ev ekranında problem var tam sayfa ve navigation bar başkada bir problem yok sanırım
 

ca_sus

Üye
kardeş cfw güzel fakat belle yada maego ikon kullansan temalara da windows phone 8 yada c 6 beyaz teması ni kullansan haqan güven de ki fp 6 daki temalar güzel onları alabilirsen birde yazi fontu 5800 orjinal fontunu kayabilirsen tuşkilidi ni sürüklemeli yaparsan süper olur emeğine sağlık kolay gelsin
 
Peki birşey sorucam bu cfw hakkındaki düşünceleriniz neler astro mu daha güzel yoksa bu mu?
 
Ya ben flash dosyasına baktım tek dosya var tek dosyayla flash atılabiliyo mu?

- - - Eklendi - - -

Starsoftu un
 
c6 cfw den dönerken sıkıntı olur mu hocam