güncelleme getirmeyi planlıyorum qt modu h*ck moduyla olmuyor herhalde :P 2 ev ekranında problem var tam sayfa ve navigation bar başkada bir problem yok sanırım
kardeş cfw güzel fakat belle yada maego ikon kullansan temalara da windows phone 8 yada c 6 beyaz teması ni kullansan haqan güven de ki fp 6 daki temalar güzel onları alabilirsen birde yazi fontu 5800 orjinal fontunu kayabilirsen tuşkilidi ni sürüklemeli yaparsan süper olur emeğine sağlık kolay gelsin