asphalt bildirim sesi

cixx_bg

Üye
    Konu Sahibi
asphalt bildirim sesi
Merhaba arkadaslar asphalt 8 kurulu arada msj gelir gibi bildirim sesi geliyor. O sesi bulup msj sesi yapmak istiyorum. Bulamadim
 
Tepkiler: DeLiKaN3434
Merhaba arkadaslar asphalt 8 kurulu arada msj gelir gibi bildirim sesi geliyor. O sesi bulup msj sesi yapmak istiyorum. Bulamadim


S.a kardeş aradığın şey bende mevcut bende cok aramıstım sonunda doysayı bulup mp3 e cevirdim ve mesaj sesi yaptım bayadır kullanıyorum zamanında ararken senin mesajına denk gelmistim yardımcı olmak istedim uye oldum bana ulasırsan gonderebilirim.
 
Tepkiler: darkhoney

eren3546

Üye
eklede herkes yararlansın
 
Tepkiler: Black-GhosT

xmustx

Üye
Poweramp kurun.Daha sonra oyunun müzik klasörünü müzikçalardan bulun ve istediğiniz sesi zil yada alarm sesi yapın.Nfs no limits'te işe yaradı.Ayrıca o sesi müzik listesine ekliyor daha sonra webden indirmenize gerek kalmıyor