Asphalt 8 icin rom

theekizo

Üye
    Konu Sahibi
Asphalt 8 icin rom
Beyler asphalt8 i hic kasmadan oynayabilcegim bildiginiz bi rom var mi ??
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
telefon modelini de belirtebilirsin konuya..
 

theekizo

Üye
    Konu Sahibi
Ozur dilerim profilim de yaziyo diye tekrardan belirtmemistim.. Samsung Galaxy Wonder
 
Wonderoid var. Denemedim ama @-Emre ye sorabilirsin.
 
Tepkiler: -Emre

theekizo

Üye
    Konu Sahibi
Eyvallah hocam onu denedim o romda da donmalar oluyo Emre hocam la konustuk
Arkadaslar bu turbo boost v3 hakkinda bilgisi olan var mi acaba tele bi zarari var mi bunun ??
 
Galaxy Wonder da 512 MB RAM var bildiğim kadarıyla o cihaza Asphalt fazla gelir 1 GB RAM li cihazda kasmalar yapıyordu ROM la çözüm olacağını sanmıyorum
 
Galaxy Wonder da 512 MB RAM var bildiğim kadarıyla o cihaza Asphalt fazla gelir 1 GB RAM li cihazda kasmalar yapıyordu ROM la çözüm olacağını sanmıyorum
512 olsa yine iyi. 346 mb ram var. Ama işlemci 1.4 ghz
 
Most Wanted kasmadan oynanabiliyor. Asphalt yerine most wanted'i öneririm.
 
Tepkiler: Bülent872, haydelanduka ve ghstr

theekizo

Üye
    Konu Sahibi
eyvllah saolun hepiniz peki bu turbo boost v3 hakkında kimsenin bi bilgisi yok mu zarar verir mi telefona kullansam ??
ama most wanted internet olmadan oynanamıyor sanırım yanlış bilmiyorsam
 

theekizo

Üye
    Konu Sahibi
eğer sen de varsa yada bildiğin bi yerde apk sı internetsiz olan benle paylaşablir misin ??
 

theekizo

Üye
    Konu Sahibi
tamamdır teşekkürler şimdiden
 

theekizo

Üye
    Konu Sahibi
İlk surum mu ikincisimi yani 426mblik mi digeri mi ??
 

theekizo

Üye
    Konu Sahibi
O iki oyunu ben cm 9 final surumuyke de gayet iyi oynuyorum ve sarj suresi cm10.1 plus a gore kat kat iyi fakat iste asphalt 8 bu romda tam akici degil arada donup arada akici oluyor
 
Tepkiler: haydelanduka
Note 3 te akıcı bir şekilde bende oynayamadım hiç. Sorun ram mam değil bence. Most wanted kurdum yağ gibi akıyor ama asphalt bi kasıntı nedense.