Asphalt 8 beleş oldu :)

    Konu Sahibi
Asphalt 8 beleş oldu :)
Beyler bayanlar playstorede asphalt 8 beleş olmuş. Saldırın : ehe sömürün storeyi
 
Tepkiler: .caner.
Günaydın
 
Tepkiler: BrainHacker, mehsevim ve .caner.
Gece gece ilk defa birine günaydın diyorum
 
Tepkiler: BrainHacker

ismail

Üye
Ulan windows 8 deki niye beleş olmuyo bu
Telefon için olan değil pc için
 
Tepkiler: Invoke

MaxipmaN

Üye
Ulan windows 8 deki niye beleş olmuyo bu
Telefon için olan değil pc için
laptopu döndüre döndüre mi oynıca nasıl oynanıyo ki buldum beyler beleş
 
Tepkiler: -Börteçine-

ismail

Üye
laptopu döndüre döndüre mi oynıca nasıl oynanıyo ki buldum beyler beleş
Tuşlarla oynucaz dokunmatik özelliği olanlar da dokunarak

Yurda gidince bakacam ama bence gene uygulama ücretsiz görüncek ama içindeki bölümler için ücret isteyecek
 
Tepkiler: Invoke

Invoke

Üye
la bilgisayarda asphaltı napacak ismail daha kaliteli şeyler yükle
 
Tepkiler: -Börteçine-

ismail

Üye
la bilgisayarda asphaltı napacak ismail daha kaliteli şeyler yükle
*Napacan(ben düzelteyim)

La onlar fazla yer kaplamıyo çerez uygulama oluyolar bi nfs yüklesem gblarca yer kaplayacak sıkılınca oynuyom özelliklr hil climb racingi çok beğendim
 
Tepkiler: Invoke

Invoke

Üye
*Napacan(ben düzelteyim)

La onlar fazla yer kaplamıyo çerez uygulama oluyolar bi nfs yüklesem gblarca yer kaplayacak sıkılınca oynuyom özelliklr hil climb racingi çok beğendim

Ben yüklemedim la hiç öyle şeyler.
 
Tepkiler: -Börteçine-

Invoke

Üye
Telefonunda oynayabilirsin sen

Hil clim racingte zorlanıyorum bazen sövüyom bazen seviyom çok zor oyun bence daha 4bin metreyi göremedim hiÇ bi bölümde
senin internet çok mu kötü la? gececilere gelsene
 
Tepkiler: -Börteçine-

Invoke

Üye
ben de çıkacam zaten
 
Tepkiler: -Börteçine-