Asphalt 7 Deneyimim videolu :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Asphalt 7 Deneyimim videolu :)
Evet sayın forumdaşlar bugün Asphalt 7'yi iPhone'umla ilk defa oynadım ve ilk sürüş deneyimimi sizle paylaştım videoda aradaki kasıntılar programla alakalı kesinlikle oyun kasmıyor


 
Tepkiler: _Unforgiven_
biz mobiller hep ezilelim zaten
Mobil link koyabilirmisin konuya
 
Tepkiler: -Emre
    Konu Sahibi
Naısl veriyoruz yA?

- - - Eklendi - - -

http://m.youtube.com/watch?feature=plcp&v=k3Cd_juvjQY
 
ben de 3gs de programları kapatıp oynuyordum program kaynaklı kasma hariç kasılma olmuyordu
 
benden iyi oynadığın kesin

- - - Eklendi - - -

bu arada şarkının adı nedir?
 
    Konu Sahibi
hehehe o kadar hizli arabayi kimse kolay kolay kontrol edemez ve ilk deneyimim
 

Lenneth

Üye
Videoyu izleyemedim 3g sebekesi yok ama iphone da sensor kontrollari fazla hassas ayarlarindan hassasiyeti kisinca daha kolay kontrol ediliyor. Arabayi dondururken savrulmuyor.
 

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap


iPhone versiyonu da güzelmiş E tabi benim telefonda fiyatı da ortada. Senin sürüş tarzında iyi
 
Tepkiler: ~N.A.W.Y~
    Konu Sahibi


Sanırım o telefona verdiğin parayı da konuya eklersen iyi olur

ben telefonlari karsilastirmadim oyun oynayisi karsilastirdim pmde yazdiklarina bakilirsa yanlis anlamissin amacim kimseyi kotulemek degildi kusura bakma
 

MasteLaa

Üye
Telefonuma Pes12 yükledim ben de yakında onu koyarım artık
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...