Asphalt 6 Multiplayer Sorunu Yardım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Asphalt 6 Multiplayer Sorunu Yardım
Arkadaşlar asphalt 6 girip multi player da kayıt olmaya çalıştığımda şifre yazarken 2. karakterde oyundan atıyor nedendir sizce?

N8 im var.

Symbian Belle var Kurtulus un bellesinden biri..
 

[alikan]

Üye
Aynı sorun bende de var sadece asphalt'ta değiL Dungeon Hunterda da aynısını yapıyor bende vazgeçmiştim denemekten.
 
bende de aynı sorun var. çözüm bulamadım ve vazgeçtim.
 
asphalt 6 girip multi player da yeni kayıt ol şifreni iki rakamlı (**) olsun multiplayer istediğin gibi oyna
 
ayni sorun bendede var ya lanet olsun bi oynuyamadim
 
n73 icin indirme linki lutfen paylasin burda lutfen
 

tnsel

Üye
beyler c5-03'm var multiplayerli asphalt 6 istiyorum link verir misiniz ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...