Asphalt 6 multiplayer den atiyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

dücane

Üye
    Konu Sahibi
Asphalt 6 multiplayer den atiyor
telefonumda asphalt 6 oyununu oynarken multiplayer den atiyor, ne kadar sürüm denedim, sonuc hep ayni...cözümünü bilen varsa, Allah rizasi icin paylassin lütfen, yada calisan bir sürüme link versin...
 

doctorrr

Üye
linktekini yüklersen bu sorunları yaşamazsın..sanırım
 

dücane

Üye
    Konu Sahibi
hocam yine olmadi yaaa, multiplayer´e baslayinca bir kac saniye sonra oyundan yine atiyor, yokmu bunun cözümü yaaa
 

escape72

Üye
kardeş oyunu kökten sil sonra tekrar dan yükle bakalım
 

dücane

Üye
    Konu Sahibi
oyunu sildim, telefonu yeniden baslattim, yine yükledim, ama nafile, ayni...multiplayere baslayinca oyundan atiyor...yardim lütfen...ayni sorunu yasayanlar nasil cözdü acaba?
 
bunun nedeni ios ve androide gelen asphalt 6 güncellemesi, çözümü güncelleme bekleyeceksin ama gelmez, yada oyunu kendin kuracaksın dostum
 

SymbianHacker

Kapalı Hesap
çözen yok galiba bundan şikayetçi bir sürü insan var. Raging thunder oyna hiç kasmıyor süper
 

dücane

Üye
    Konu Sahibi
artik bekleyecegiz desenize, güncel bir sürümün cikacagida görünmüyor ufuklarda, ahhh nokia ahhh.... mübarek ramazanda ahlattin bizi
 
birkaç gün önce mağazada asphalt 6 güncelleme var diye uyarı verdi güncelledim ama sorun yine aynı en iyisi oyunu kendin kur dostum
 
Selam arkadaşlar. Asphalt 6 da motorlarla nasıl drift yapılıyor ya da yapılabiliyor mu?
 
konuyu yeniden canlandıran üye;hızlı gidip ve fren denersen drift olur.
Konuyla ilgili;sitede ki asphalt'ı yükledim s^3 oyun bölümünde olanı,her yerine sorunsuz bir şekilde giriş yapıyor.
 
motorla drift olmuyor herhalde, fren ve hafif direksiyon kırarak yapılıyor ama uzun süredir oynamıyorum bende unutmuşum
 
motorla drift olmuyor herhalde, fren ve hafif direksiyon kırarak yapılıyor ama uzun süredir oynamıyorum bende unutmuşum

öncelikle teşekkürler.
öyle deniyorum ama olmuyor. o zaman da motorla yarışmak sacma oluyor çünkü drift puanı istiyor. ben bir türlü beceremedim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...