Asphalt 6 Adrenalıne

_K@YIP_

Üye
    Konu Sahibi
Asphalt 6 Adrenalıne
KALİTELİ ARABA YARIŞI






















[video=youtube_share;GbcF7IAvhAo]http://youtu.be/GbcF7IAvhAo[/video]

 

Ekli dosyalar

Tepkiler: ahocn, exeli258, pdf sinclair ve 16 diğerleri

Mehmet

Emekli Yönetici
teşekkürler
 
Oyunu x6-16gb telefonda denedim sorunsuz çalısıyor
oyun saten güzel bi oyun ellerine sağlık teşekkür ederim.
 

_K@YIP_

Üye
    Konu Sahibi
Önemli Değil Güle Güle oynayın
 

Flo Rida

Üye
Teşekkürler kardeşim eline sağlık.
 
gecen gün burda bi arkadas asphalt 6 paylastı ama symbian 3 içinde sonra ben dedim yorum bizim teller için asphalt 6 var ama 2 d gibi bişi diye bakın varmış paylaşım için teşekkürler
 
ne ara çıktı

----------Eklendi @ 18:16:59 ---------- Yazıldı @ 18:16:35 ----------

teşekkürler
 
bu oyun sadece zavallı bi java oyunu.orjinal asphalt 6 hd ile alakası yok.her yeri resim.ancak emeğinize saygılar.teşekkürler
 
bu oyun sadece zavallı bi java oyunu.orjinal asphalt 6 hd ile alakası yok.her yeri resim.ancak emeğinize saygılar.teşekkürler
anladigim kadariyla sende hd destekli bi tel var. senin teline uygun sayfalarda dolas buraya gelip egonu tatmin etmeye calisma. arkadasim oyun da guzel paylasim da.. emegine saglik...
 
hacılar bi de bunun s^3 için olan hd versiyonu var tadından yenmiyo valla s60v5 grafikleri çok düşük pederde c6-01 var onda denedim hd yi çoook şahane yauuvv
 

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
iPhone'da bu oyun ne müthiştir şimdi. Özellikle de sensörle gerçek bir oyun tadı veriyordur. NFS Shift'i iphone 3g'de gördüm de
 
grafikler berbat ötesi
teşekkürler..
 

KELGER

Üye
aynen s60v5 leri adam yerine koyup sis oyun çıkarmıyor lar bak s^3 lere cayır cayır HD oyun çıkarıyor.şimdi s60v5 HD desteklemez demeyin ozaman n95 nasıl destekliyordu derim
 

ahmetc503

sensörlü yapamadım yardımm
 

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Bu asphalt versiyonu, asphalt 4 ün biraz daha geliştirilmiş versiyonu. Aynı kalitesizlikte :S
 

ahmetc503

yardım nasıl sensörlü olacak