Asphalt 4: Elite Racing 3D HD Version S60v2

Tugish

Üye
    Konu Sahibi
Asphalt 4: Elite Racing 3D HD Version S60v2












 

Ekli dosyalar

Tepkiler: cimobmlu_53, gölik, IKHULAKU ve 55 diğerleri
paylasim icin saol ama grafikler icin gameloft artik pek ugrasmiyo galiba
 
süper paylaşım arkadaşım tebrikler harika bir oyun bence ısrarla tavsiye ederim arkadaşlara telefonun da çok uyglaması olanlar varsa onları silmeniz gerikiyo reminizin boş olması gerekiyo sekiz mb rem yeterli bu oyun için yoksa arasıra reset atıyo ben 6630 da denedim herkeze iyi oyunlar

--------------- Ekleme ---------------

paylasim icin saol ama grafikler icin gameloft artik pek ugrasmiyo galiba
oyunun grafikleri okadar süper değil ama sesleri harika benim çok hoşuma gitti harika bir oyun bence tavsiyemdir arkadaşlara bu oyunu ısrarla oynayın derim
 
çok güzel paylaşım gameloft artık grafikle uğraşmıyo
 

enesx86

Üye
n72 de calışır mı ???
 

FerreT

Üye
Oyun ilk mesaja Eklenti Şeklinde yüklendi..
 

©oOL™

Üye
paylasım için tskler tugy
 

NobLe

Üye
güzel saol paylaşım için
 

olcay98

Üye
paylaşımın çok güzel devamını bekleriz.
 
Oyun için sağol resmindeki kızın kalçaları çok güzel.. Dizide en çok izlediğim yer orası..
 

sakut

Üye
paylasim icin saol ama grafikler icin gameloft artik pek ugrasmiyo galiba
 
saol kardeş bakalım n70 de nasıl çalışacak
 
çok güzel oyun ii paylaşım olmuş saol
 

rapric

Üye
tsk krds...............