aşkım sana sesleniyorum...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
aşkım sana sesleniyorum...
geçen akşam lades tutuşmuştuk hani bizde yemekteyken
dondurmasına girmiştik hatırlıyorsan
dün ise kaybettin ladesi
dondurmayı nezaman yeriz
 
    Konu Sahibi
kandırmak değil kazanmak oluyor yaptıgım
 
kaybedince hep çamura yatılır zaten...
 

delrico

Emekli Yönetici
ben isterim o zman dondurmayı ugur
 
Uğur nasıl kandırdın kızı sen bakalım?Olmaz Uğur olmaz
 

Altun.

Üye
o zaman butun siteye ısmarla
 

neslein

Üye
benimde bi arkadasa borcum var tawla oynamıstık kaybettim ama halen almadım aklıma geldi şimdi 2 haftadan fazla oldu
 

macline

Üye
hem kandırdım diyosun hem kazandım nasıl iş bu bu ne perhiz bu ne lahana turşusu
 
of of bu ne aşk ya olanı var olmayanı var kanıma dokunuyo ya
allah bozmasınnn inşşşş
 
Nasıl bir kandırmaymış bu dreamboys kazandım diyor?
Dreamboys içerik gizlimi veya özel mi ?
Özel değilse açıkla da mahkeme kuralım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...