aşk ve silah teması

maki20

Üye
    Konu Sahibi
aşk ve silah teması




 
Tepkiler: kuralsız_01, şekil_38, democles34 ve 2 diğerleri

DiaBLoS

Admin
Oldukça karışık bir tema..Basit yapmışlar..Ownskin temaları beğenmiyorum , kullanmıyorum da..

İşine yarayanlar çıkabilir..Sağolasın paylaşım için.
 

ttgg

Üye
güzelmişş saolasın
 
hazır tema yapılan yerden yapılmıs hazır tema ne kadar olursa o kadar iyi begenmedim
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Allah rahmet etsin
 

8D,li

Üye
mesaj sayım artsın die yazıyom