Aşıkları görelim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Aşıkları görelim
evet arkadaşlar, şu an aşık olduğu kişiye canını verebilecek olanlar beğensin ve görelim kaç kişi aşık
ve aşkınız için neler yapabilirsiniz? Yazın lütfen
 
Tepkiler: phasan, -efşan ve Silinen Üye 166392
kimse kimse için canını vermez bikere.)
 
evet kimse kimse için canını vermez
 

ChavRash

Emekli Yönetici
Canını ver de, sırrını verme güzel kardeşim.
 
Tepkiler: Nef'i
olduğum gbi davranrm.benim gbi bi nimet bulduğu icn Allah'n sevilen kuludur zten.şaka biyana.her knuda yanında olup sevgnı saygnı ve ilgini esirgemedkten snra gerisi gelir.zaten başka bişeyde istemez aşıklar.o eli bırakma sonuna kadar doğru olup.en büyük fedakarlık al sana.canına gerek yok
 
Tepkiler: PureFood, Silinen Üye 166392, GREENxEYES ve 1 kişi daha

Silinen Üye 166392

Kapalı Hesap
benim olsa verirdim ama emanet işte
 
Tepkiler: GREENxEYES ve Masha

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
adam aşıkları göreyim demiş aşık olmayan kim varsa gelmiş (tabi bende)
 
Tepkiler: mangdaşire ve Tuba.Erva
 
Tepkiler: Silinen Üye 2149105

Masha

Üye
Canımız emanet dediğiniz gibi, kimselere vermem
 
Tepkiler: Silinen Üye 2149105 ve Silinen Üye 166392
    Konu Sahibi
Haklısınız arkadaslar
 
Tepkiler: Silinen Üye 166392
ahhh ah çok seviyorum yaa :S 16. ayımızı kutlamak ve ona süpriz yapmak için yanına gitcekken yola çıkmadan bi önceki günü ayrıldık çok acı çekiyorum çooook
 

Xilence

Kapalı Hesap
Ben aşkı geride bıraktım, ama eger durumlar değişirse canımızı bile veririz... Durum değişirse Alayına Aşığız O Zaman
 

Masha

Üye
Gerektiği kadar değer vereceksin o zaman
 
aşıktım bi zamanlar ama ta ki o beni bırakıp başkasına koşana kadar buradan tüm sevgilisi hem cinslerime sesleniyorum erkek kanka potansiyel sevgilidir buna önlem almazsanız benim gibi olursunuz
 
    Konu Sahibi
aşıktım bi zamanlar ama ta ki o beni bırakıp başkasına koşana kadar buradan tüm sevgilisi hem cinslerime sesleniyorum erkek kanka potansiyel sevgilidir buna önlem almazsanız benim gibi olursunuz


evet yaav haklısınn deermişimmm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...