Asigsasi tuğgeneral oldu (:

    Konu Sahibi
Asigsasi tuğgeneral oldu (:
tebrikler kardeşim symbian bölümündeki aktiflıginin bir meyvesi olan Bu rütbenin, site adminlerinin symbiani rafa kaldırdığı böylesi bir günde gelmiş olması biraz üzücü ama yapacak birşey yok...

Neyse kutlayalim dostum

ASIGSASIhttp://www.maxicep.com/uyeler/uye-656502/asigsasi/

 
Tepkiler: asigsasi

Buğra

Admin
Tebrikler...
 
Tepkiler: asigsasi

[ENGİN]

Üye
Tebrikler
 
Tepkiler: asigsasi

asigsasi

Üye
teşekkürler dostum symbianı da bizi de yönetim bıçakla kesti bu durumdan sonra artık ne kadar aktif bi üye oluruz şaibeli sanki bizler umurlarında değiliz

neyse teşekkürler bahadır


- - - Eklendi - - -


teşekkür ederim


- - - Eklendi - - -


teşekkürler


- - - Eklendi - - -

[ENGİN];5994989' Alıntı:

teşekkürler engin
 
Tepkiler: Buğra
tebrikler Darısı başıma
 
Tepkiler: asigsasi

Akıncı

Üye
Tebrikler isa abi
 
Tepkiler: asigsasi
    Konu Sahibi
teşekkürler dostum symbianı da bizi de yönetim bıçakla kesti bu durumdan sonra artık ne kadar aktif bi üye oluruz şaibeli sanki bizler umurlarında değiliz

neyse teşekkürler bahadır




boşver dostum elimizden birşey gelmiyor biliyorsun böyle durumlarda söz hakkımız yok... en iyisi siteyi son yazılan mesajlardan takip etmek
 
Tepkiler: asigsasi

asigsasi

Üye
şunu bilsinler ki aktifliği bu durum düşürecek tir
 

ANIL

Admin
Tebrikler.
 
Tepkiler: asigsasi

Oğuzhan

Üye
Tebrikler İsa abi nickini cozmeye calisiyordum galiba cozebildim
 
Tepkiler: asigsasi

Haydar

Emekli Yönetici
tebrik ederim benden tümgeneralliğe doğru yürüyorum
 
Tepkiler: asigsasi

doctorrr

Üye
Tebrikler
 
Tepkiler: asigsasi

asigsasi

Üye

teşekkür ederim kardeşim


- - - Eklendi - - -

Tebrikler İsa abi nickini cozmeye calisiyordum galiba cozebildim

teşekkür ederim neymiş anlat bakalım


- - - Eklendi - - -

tebrik ederim benden tümgeneralliğe doğru yürüyorum

teşekkür ediyorum ben oraları zor görürüm


- - - Eklendi - - -


teşekkür ederim
 
tebrikler hayırlı olsun
 
Tepkiler: asigsasi
tebrikler isa abi

yakışır çoktan hak etti zaten
 
Tepkiler: asigsasi