Tavsiye Ascend Mate 7 mi One M8 mi?

    Konu Sahibi
Ascend Mate 7 mi One M8 mi?
Merhaba arkadaşlar bir arkadaşım bana sordu bende size soruyorum sizce hangisi ekran önemli değil diyor
 
Tepkiler: Kingmortall

3onur5

Üye
2 sininde birbirinden baskın özellikleri var m8in işlemcisi daha güclü ekran kalitesi ppi değeri falan filan ele avuca sığan bi telefon bide ama ascend mate inde bataryası iyi gidiyor ram i 3 gb ve büyük ekrandan hoşlanıyorsan 6'' iyi olacaktır.
 
Tepkiler: Kingmortall

Polymath

Üye
Neden kesinlikle m8. Mate 7 kullandin mi? Kardesim mate 7oncelikle çerçeveleri cok ince bir telefon. Bu sebepten ötürü 5.5inclik bir telefonla boyutları henen hemen ayni. Gecen g7ile karsilastirdim. 2mm filan daha uzundu..

Bataryasi cok iyi gider ki piyasada ondan iyi sarj suresi verecek telefon zannetmiyorum ki suan g7 bile amiral gemilerle yarisir duzeyde bataryasi..

Mate 7oyunlarda vs kasma yapmaz. Kasası metal kasa parmak izi okuyucu vs de var. Bence tasarimi mukemmel.

Ama huawei Türkiye yetersiz kaliyor guncellemelerde. Örneğin haftada bir cinde guncelleme alan g7 burada alamiyor.. Gelecektjr guncellemeler ama gec geliyor. Aslında arkadasinin istekleri neler bir telefondan.. Onlari yazarsan daha iyi yardımcı oluruz
 
Mate 7 güzel duruyor Note 4 e benzettim , alınır.
 

Emre

Üye
Mate 7 4100 mah var.
 
Son düzenleme: