artık s3üm var :)

    Konu Sahibi
artık s3üm var :)
sımdıye kadar kullandıgım s2imin yerıne bugun s3 aldım nasıl yaptm iyi mi yaptım kötümü yaptım bılmıorum ama ekran kalıtesı daha iyi s2ye gore daha hızlıı ama s2nınde hakkını yememek lazım açmadıgı oyun program yoktu yıne de s3ü begendım
 
Tepkiler: TeknoÖmer

Heroata

Üye
Ne gzl millet s2 den s3e gecme gereksinimi duyuyo biz W taklyoz XD

Hayirli olsn kardesm
 
Tepkiler: TeknoÖmer
Hayırlı olsun iyi kullanımlar.
 
Tepkiler: TeknoÖmer
hayırlı olsun
 
Tepkiler: TeknoÖmer

Matthe

Üye
Hayırlı olsun, güle güle kullanın
 
Tepkiler: TeknoÖmer

smh60

Üye
Bence o da cok iyi birbl telefon kullanan çok ve gelistirilebilir ugrasirsan zevkli olur

Tarayıcı bakımından çok sıkıntılı ama 5800 çok iyi telefondur Bu arada hayırlı olsun
 
Tepkiler: TeknoÖmer

Haydar

Emekli Yönetici
hayırlı olsun bende temmuzda alıcam
 

Akıncı

Üye
Hayırlı olsun güle güle kullanman dileğiyle
 
Tepkiler: TeknoÖmer
hayırlı olsun
biz symbiana devam
 
Hayırlı olsun,güle güle ve dikkatlice kullan
 
Hayırlı olsun iyi günlerde kullanın.
Ve ekran koruyucu ve kılıfsız kullanmayın.
Zamanı gelince de ROM'lar ve rootlarsın (Önerim: Paranoid Android)
 
    Konu Sahibi
Hepinize cok tesekkur ederim arkadaslar

- - - Eklendi - - -

Hayırlı olsun iyi günlerde kullanın.
Ve ekran koruyucu ve kılıfsız kullanmayın.
Zamanı gelince de ROM'lar ve rootlarsın (Önerim: Paranoid Android)

Ekran koruyucu ve kilif aldgm gibi taktim zaten yinede önerin için tesekkur ederim
 
Tepkiler: TeknoÖmer

Berk E.

Üye
Hayırlı olsun bende yazın çalışıp alcam inşallah
 
Bu aralar ben de s3 almayı düşünüyorum.
:rolleyes: