Artık biten bir olay.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Artık biten bir olay.
Neden olduğunu sebibini biliyordur o kişi,şu var artık akıllan ma evrem sonunda geldi. Şansını zorlamasın bir insan yeter ki.
En bilinenide bir söz tutulmak içindir,1 kez verilen söz tutulmayabilir ama hep tutulmazsa ozaman bunda bir sorun var demektir. Hakkında hayırlısı olsun arkadaşım,yolunda açık olsun.
Anlayan bilen kim olduğunu anlamıştır
Böyle olmasıda daha doğrudur.
 
Tepkiler: nazlican

nazlican

Üye
ne çeviriyon çok merak ettim şidi
 
    Konu Sahibi
öncesi varda hatta daha önceleri varda dayanma gücüm buraya kadarmış
 

nazlican

Üye
tabyy sende haklısın bi yere kadar
 

ismail

Üye
yazdığını anlamadım çok hata var ve anlam karışıyo
 

ismail

Üye
tamam şimdi okudum anladım

Bi arkadaşa veya sevgiliye sitem var
 

ismail

Üye
kim merak ettim şimdi
 

ismail

Üye
üzüldüm.

Kafa bulanık yoksa kim olduğunu sormama gerek kalmazdı
 
hacı kb ama siz çıkıyormuydunuz

 

ismail

Üye
siz gülüyosanız bende gülerim sorun olmaz
 

ismail

Üye
bende hiç takmam duygusal olayları
 
vay be maxicepe bak aşk, ihtiras, android, cep telefonları genel, symbian bada ne ararsan hepsi var
 
Tepkiler: Türe
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...