Artık bende Yarbayım .

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Paranoya

Üye
    Konu Sahibi
Artık bende Yarbayım .
Abiler - ablalar - kardeşler bu dakikadan itibaren bende Yarbay rütbesine ulaşmış oluyorum . Hayırlı olmasını diler nice paylaşımlara diyorum . . .

Bu sitede bana destek olan olmayan herkese teşekkürü bir borç bilirim. .
 
Tepkiler: Mss Yzc ve tragedie

Revengeful

Emekli Yönetici
Tebrikler, nice rütbelere
 

Mert

Üye
Tebrikler. Nice rütbelere
 

tragedie

Emekli Yönetici
Tebrikler Nice rütbeLere
 

Reşwan

Emekli Yönetici
Tebrik ederim nice rütbelere hep beraber.
 
hayırlı uğurlu olsun kardeş
 

.eRCaN.

Üye
Tebrikler,nice rütbelere..
 

Dafny

Üye
tebrikler darısı başıma
 

Paranoya

Üye
    Konu Sahibi
tebrikler nice rütbelere
teşekkürler Ali kardeş darısı başına
Tebrikler, nice rütbelere
sağolasın Mert

Tebrikler. Nice rütbelere
teşekkür ederim .
sağol Sefacım .
teşekkürler.
Tebrikler Nice rütbeLere
sağolasın Levent abi

Tebrik ederim nice rütbelere hep beraber.
teşekkür ederim . Amin , inşallah .
tebrikler kardeşim..
sağolasın Kardeşim .
hayırlı uğurlu olsun kardeş
sağolasın :
_є_®_¢_α_N_™;3016805' Alıntı:
Tebrikler,nice rütbelere..
teşekkürler.
tebrikler darısı başıma
teşekkürler , inşallah senide birgün böyle görürüz
 

s@hr@

Üye
Tebrikler... nice rütbelere
 

Captain

Üye
tebrikler nice rütbelere inş
 

Paranoya

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler sağolun .
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...