Arsenal'e Genç Yıldız

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

SHS

Üye
    Konu Sahibi
Arsenal'e Genç Yıldız
Arsenal, Bundesliga'nın güçlü ekiplerinden Borussia Dortmund'un 19 yaşındaki orta saha oyuncusu Thomas Eisfeld'i kadrosuna kattı



Resmi siteden yapılan açıklamada, Dortmund 19 yaş altı takımında oynayan genç futbolcunun artık Arsenal forması giyeceği ifade edildi. Dortmund 19 yaş altı takımında bu sezon 12 maçta forma şansı bulan Eisfeld 6 gole imza atmayı başardı.

Wenger'in ısrarla kadrosuna katmak istediği ve sonunda amacına ulaştığı genç oyuncunun maliyeti hakkında ise bir bilgi verilmedi.

Thomas Eisfeld, 2006 yılında transfer edilen Tomas Rosicky ve Jens Lehmann'ın ardından Borussia Dortmund'dan Arsenal'a katılan bir diğer isim oldu.

Kaynak: Sporx
 

Clapton

Üye
Dortmund, 19 yaş felan okuyunca aklıma Götze geldi
 
Arsenal'in yaş ortalaması Inter'inkinin yarısı

Benim yaşımda yıldız alıyorlar
enterasan (anladın sen onu)
 
Tepkiler: SHS

DiaBLoS

Admin
Adamlar alıyorlar , çatır çatır da oynatıyorlar . Arsenal bu işi iyi yapıyor gerçekten .
 
Adamlar alıyorlar , çatır çatır da oynatıyorlar . Arsenal bu işi iyi yapıyor gerçekten .
O ligde futboluna güvenmediğim 2 takım var. Birisi Arsenal , diğeri Leverpool. Takımı taşıan Persia ve Walcott.Ama Arsenal'ın transfer politikasını çok beğenirim. Genç yeteneklere her zaman şans tanırlar
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...