Arkadaşlar yardımcı olabilirmisiniz.

    Konu Sahibi
Arkadaşlar yardımcı olabilirmisiniz.
Arkadaşlar acil yardımcı olabilirmisiniz doğru yeremi açtım yanlış yeremi açtım konuyu bilmiyorum bi kusurumuz varsa af ola.Avea Kontor yüklemem gerekiyo hattın kapanmaması için,öğrenci adamız en minimum süre uzatan faturasız tl ne kadar dan başlıyo.
 

Duran.Y

Üye
Ben 10tl diye biliyorum.
 

phasan

Üye
10 tl 6 ay kapanmıyor

- - - Eklendi - - -

10 tl 6 ay kapanmıyor
 
    Konu Sahibi
Teşekür ederim zor zamanımda hızır gibi yetiştiniz Allah sizden razı olsun. 10 TL yükledim pc den 11 TL oluyor +1 fazladan alıyorlar. 2013 Haziran 13 gibi son kullanma tarihi hattın ,yükleme yaptıktan sonra 2 Aralık 2013 tarihine kadar süre verdi ve 500 dk hediye şebeke içi verdiler ve uzun süre yükleme yapmadığım için telsiz vergisinide tahsis ettiler alınmayan aylarıda dahil aldılar ,aynı konuda bilgilenmek isteyen maxicep forum takip eden arkadaşlarımıza umarım yardımcı bir bilgi olur iyi forumlar iyi günler.
 

phasan

Üye

Paylaşmak guzeldır bıldıgım her konuda az cok yardım ederım
 
Tepkiler: bülent_06